LISTOPAD „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z ubraniami, rodziną, hobby, aktywnościami fizycznymi,
2. Utrwalamy nazwy wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z liczeniem do 20.
4. Posługiwanie się zwrotami: I’m wearing…(a blue shirt/ black socks/white t-shirt), Are you wearing a blue sweater? Yes, I am./ No, I’m not. Can you jump? Yes, I can/ No, I can’t. Who is this? This is my mum, dad, sister.
Słownictwo wprowadzane:
t-shirt, trousers, shirt, skirt, shoes, socks, dress, run, jump, stand up, sit down, turn around, smile, shake, stomp, play football, paint, play basketball, sing, read, dance, listen to music, play with friends, mummy , daddy, sister, brother, grandpa, grandma, smart,nice
ZABAWY
Piosenki :, Hello, how are you?, Let’s dance, Monster counting, Funny recipies, My family, Clothes
Hot/Cold- zabawa w ciepło- zimno
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
ANGIELSKI Z BILLYM!
LISTOPAD „Skrzaty”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z ubraniami, rodziną, hobby, aktywnościami fizycznymi,
2. Utrwalamy nazwy wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z liczeniem do 10.
Słownictwo wprowadzane:
t-shirt, trousers, shirt, skirt, shoes, socks, dress, run, jump, stand up, sit down, play football, paint, play basketball, sing, read, dance, listen to music, play with friends, mummy , daddy, sister, brother, grandpa, grandma
ZABAWY
Piosenki : Pizza party, One banana, two bananas, Hello, how are you?, Let’s dance, Monster song, My Family,
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
ANGIELSKI Z BILLYM
LISTOPAD „Ogrodnicy”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z ubraniami, rodziną, hobby, aktywnościami fizycznymi,
2. Utrwalamy nazwy wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z liczeniem do 20.
4. Posługiwanie się zwrotami: I’m wearing…(a blue shirt/ black socks/white t-shirt), Are you wearing a blue sweater? Yes, I am./ No, I’m not. Can you jump? Yes, I can/ No, I can’t. Who is this? This is my mum, dad, sister.
Słownictwo wprowadzane:
t-shirt, trousers, shirt, skirt, shoes, socks, dress, run, jump, stand up, sit down, smile, shake, stomp, play football, paint, play basketball, sing, read, dance, listen to music, play with friends, mummy , daddy, sister, brother, grandpa, grandma
ZABAWY
Piosenki : Pizza party, One banana, two bananas, Hello, how are you?, Let’s dance, Monster counting, My family
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
PAŹDZIERNIK „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z zabawkami, liczeniem do 20,częściami ciała, liczymy w piosence „One banana, two bananas”, naśladujemy Katie i uczymy się action verbs (czasowniki czynności)
2. Utrwalanie nazw wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z jedzeniem.
4. Posługiwanie się zwrotami It’s a teddy/a doll.
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
ANGIELSKI Z BILLYM!
PAŹDZIERNIK „Skrzaty”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z zabawkami, liczeniem do 10,częściami ciała, liczymy w piosence „One banana, two bananas”, naśladujemy Katie i uczymy się action verbs (czasowniki czynności)
2. Utrwalanie nazw wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z jedzeniem.
4. Posługiwanie się zwrotami It’s a teddy/a doll.
ZABAWY
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
ANGIELSKI Z BILLYM
PAŹDZIERNIK „Ogrodnicy”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznajemy słownictwo związane z zabawkami, liczeniem do 10,częściami ciała, liczymy w piosence „One banana, two bananas”, naśladujemy Katie i uczymy się action verbs (czasowniki czynności)
2. Utrwalanie nazw wszystkich poznanych słówek w zabawach z kartami obrazkowymi, piosenkach, kartach pracy
3. Powtarzamy słówka związane z jedzeniem.
4. Posługiwanie się zwrotami It’s a teddy/a doll.
Karty pracy- zadania i kolorowanki
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp. , Chinese whispers
ANGIELSKI Z BILLYM!
Wrzesień „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1.Nazywamy emocje oraz poznajemy pomieszczenia i nazwy mebli w domu oraz przyimki miejsca
- Utrwalanie nazw zwierząt, członków rodziny
- Stosowanie konstrukcji There is/ There are
- Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;
I am happy, She is sad, He is angry
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, scared, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, cupboard, lamp, floor,attic,
on, under, behind, in, next to, in front of
ZABAWY
Piosenki ” My family”, „Emotions”, „My house”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.
I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
ANGIELSKI Z BILLYM!
Wrzesień „Skrzaty”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
- Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
- Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
- Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, on, under, in
ZABAWY
Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych
ANGIELSKI Z BILLYM
Wrzesień „Ogrodnicy”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
- Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
- Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
- Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.
- Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;
I am happy, She is sad, He is angry
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, lamp,
on, under, behind, in, next to, in front of
ZABAWY
Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych z plakatu „Billy i przyjaciele”
ANGIELSKI Z BILLYM!
MAJ „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1.Nazywamy emocje oraz poznajemy pomieszczenia i nazwy mebli w domu oraz przyimki miejsca
2. Utrwalanie nazw zwierząt, członków rodziny
3. Stosowanie konstrukcji There is/ There are
4. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;
I am happy, She is sad, He is angry
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, scared, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, cupboard, lamp, floor,attic,
on, under, behind, in, next to, in front of
ZABAWY
Piosenki ” My family”, „Emotions”, „My house”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.
I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu
MAJ „Skrzaty”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, on, under, in
ZABAWY
Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych
MAJ „Ogrodnicy”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.
4. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;
I am happy, She is sad, He is angry
Słownictwo wprowadzane:
Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, lamp,
on, under, behind, in, next to, in front of
ZABAWY
Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Gimnastyka z Billym- p
ANGIELSKI Z BILLYM!
KWIECIEŃ „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną
2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych
3. Stosowanie konstrukcji Can I have?/ Yes, you can/ No, you can’t
4. Posługiwanie się zwrotem A pig/cat/goat lives on a farm.
5. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną
Słownictwo wprowadzane:
Sun, cloud, sky, flower, grass, tree, garden, rain
The weather is nice today.
A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a hen, a duck, a mouse, a rabbit, a sheep, a lamb
A (pig) lives on a farm.
My family. Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa
I love my family! I have one brother/two sisters.
ZABAWY
Piosenki „Red light, green light” oraz „Walking, Walking”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.
I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
KWIECIEŃ „Skrzaty”
1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną
2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych
3. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną
4. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.
Słownictwo wprowadzane:
Sun, cloud, sky, flower
The weather is nice today!
A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a mouse,a sheep
Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa
ZABAWY
Zabawy ruchowe w piosenkach „Red light, green light” , „One little finger”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
KWIECIEŃ „Ogrodnicy”
1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną
2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych
3. Stosowanie konstrukcji I like cats/ I don’t like goats
4. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną
Słownictwo wprowadzane:
Sun, cloud, sky, flower, grass, tree,
The weather is nice today.
A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a hen, a duck, a mouse,
A (pig) lives on a farm.
My family. Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa
I love my family!
ZABAWY
Piosenki „Red light, green light” , „One little finger”
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze lub kart obrazkowych
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
Zabawy z językiem z angielskim prowadzi Pani Alicja Lewicka – Malina:
e mail: alilew7819@edu.wroclaw.pl
ANGIELSKI Z BILLYM!
MARZEC „Tropiciele”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
- Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
- Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
- Stosowanie konstrukcji have got (mieć)
- Posługiwanie się zwrotem I’m wearing
- Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
- Przeliczanie w zakresie 10.
Słownictwo wprowadzane:
T-shirt, trousers, skirt, shoes, socks, dress, old, new
Are you wearing a T-shirt/skirt/…? Yes, I am/ No, I’m not.
run, jump, sit down, stand up, turn around, smile, shake hands
Can you jump? I can’t jump.
chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter hunt, Happy Easter!, basket, sheep,
milk, juice,water, cake, sweets, ice cream
ZABAWY
Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.
I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
ANGIELSKI Z BILLYM!
MARZEC „Skrzaty”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
- Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
- Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
- Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
- Przeliczanie w zakresie 5.
Słownictwo wprowadzane:
T-shirt, trousers, skirt, shoes,
I’m wearing…
run, jump, sit down, stand up
Can you jump? Yes, I can
chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter
milk, juice,water, cake, sweets, ice cream
ZABAWY
Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.
ANGIELSKI Z BILLYM
MARZEC „Ogrodnicy”
Tematyka zabaw z językiem angielskim:
- Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
- Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
- Stosowanie konstrukcji have got (mieć)
- Posługiwanie się zwrotem I’m wearing
- Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
- Przeliczanie w zakresie 5.
Słownictwo wprowadzane:
T-shirt, trousers, skirt, shoes, socks,
Are you wearing a T-shirt/skirt/…? Yes, I am/ No, I’m not.
run, jump, sit down, stand up, turn around,
Can you jump? I can’t jump.
chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter hunt, Happy Easter!, basket, sheep,
milk, juice,water, cake, sweets, ice cream
ZABAWY
Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym
Karty pracy- zadania i kolorowanki
I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.
Hot or cold. „Ciepło-zimno”
What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.