ANGIELSKI Z BILLYM!

Wrzesień      „Tropiciele”

 

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

1.Nazywamy emocje oraz poznajemy pomieszczenia i nazwy mebli w domu oraz przyimki miejsca

  1. Utrwalanie nazw zwierząt, członków rodziny
  2. Stosowanie konstrukcji There is/ There are
  3. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;

I am happy, She is sad, He is angry

 

Słownictwo wprowadzane:  

Happy, sad, scared, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, cupboard, lamp, floor,attic,

on, under, behind, in, next to, in front of

 

ZABAWY

Piosenki ” My family”, „Emotions”, „My house”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.

I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu

 

 

ANGIELSKI Z BILLYM!

 

Wrzesień              „Skrzaty”

 

 

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

  1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
  2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
  3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych

 

 

Słownictwo wprowadzane:

 

Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, on, under, in

 

ZABAWY

Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych

 

 

ANGIELSKI Z BILLYM

 

Wrzesień    „Ogrodnicy”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

  1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca
  2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny
  3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.
  4. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;

I am happy, She is sad, He is angry

 

Słownictwo wprowadzane:

 

Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, lamp,

on, under, behind, in, next to, in front of

 

ZABAWY

Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych z plakatu „Billy i przyjaciele”

ANGIELSKI Z BILLYM!

MAJ „Tropiciele”

 

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

1.Nazywamy emocje oraz poznajemy pomieszczenia i nazwy mebli w domu oraz przyimki miejsca

2. Utrwalanie nazw zwierząt, członków rodziny

3. Stosowanie konstrukcji There is/ There are

4. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;

I am happy, She is sad, He is angry

 

Słownictwo wprowadzane:

Happy, sad, scared, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, cupboard, lamp, floor,attic,

on, under, behind, in, next to, in front of

 

ZABAWY

Piosenki ” My family”, „Emotions”, „My house”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.

I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- rozgrzewka z Billym i jego przyjaciółmi- wykonujemy ćwiczenia z plakatu

 

 

 

MAJ „Skrzaty”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca

2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny

3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych

 

 

Słownictwo wprowadzane:

 

Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, on, under, in

 

ZABAWY

Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- proste polecenia ćwiczeń fizycznych

 

 

MAJ „Ogrodnicy”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

1. Poznawanie nazw uczuć i pomieszczeń w domu oraz przyimki miejsca

2. Utrwalanie nazw zwierząt i członków rodziny

3. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.

4. Posługiwanie się zwrotami Good morning, Good afternoon, Good night;

I am happy, She is sad, He is angry

 

Słownictwo wprowadzane:

 

Happy, sad, angry, classroom, house, kitchen, bedroom, bathroom, living room, bed, desk, chair, window, door, lamp,

on, under, behind, in, next to, in front of

 

ZABAWY

Zabawy ruchowe w piosenkach „My family”, „My feelings”,”My home”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Gimnastyka z Billym- p

ANGIELSKI Z BILLYM!

 

KWIECIEŃ „Tropiciele”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną

2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych

3. Stosowanie konstrukcji Can I have?/ Yes, you can/ No, you can’t

4. Posługiwanie się zwrotem A pig/cat/goat lives on a farm.

5. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną

Słownictwo wprowadzane:

Sun, cloud, sky, flower, grass, tree, garden, rain

The weather is nice today.

A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a hen, a duck, a mouse, a rabbit, a sheep, a lamb

A (pig) lives on a farm.

My family. Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa

I love my family! I have one brother/two sisters.

ZABAWY

Piosenki „Red light, green light” oraz „Walking, Walking”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze/danych rzeczowników na kartach.

I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

KWIECIEŃ „Skrzaty”

 

1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną

2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych

3. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną

4. Utrwalanie prostych poleceń w zabawach ruchowych.

 

 

Słownictwo wprowadzane:

Sun, cloud, sky, flower

The weather is nice today!

A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a mouse,a sheep

Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa

 

 

ZABAWY

Zabawy ruchowe w piosenkach „Red light, green light” , „One little finger”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

KWIECIEŃ „Ogrodnicy”

1. Poznawanie nazw zwierząt oraz słówek związanych z wiosną

2. Utrwalanie nazw ubrań, produktów spożywczych

3. Stosowanie konstrukcji I like cats/ I don’t like goats

4. Poznanie i utrwalanie słów związanych z rodziną

 

Słownictwo wprowadzane:

 

Sun, cloud, sky, flower, grass, tree,

The weather is nice today.

A pig, a cat, a dog, a goat, a horse, a cow, a hen, a duck, a mouse,

A (pig) lives on a farm.

My family. Dad, mum, brother, sister, cousin, grandma, grandpa

I love my family!

 

ZABAWY

Piosenki „Red light, green light” , „One little finger”

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze lub kart obrazkowych

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

Zabawy z językiem z angielskim prowadzi Pani Alicja Lewicka – Malina:

e mail:  alilew7819@edu.wroclaw.pl

Maskotka lwa z napisem Lions na czerwonej bluzce.

ANGIELSKI Z BILLYM!

MARZEC          „Tropiciele”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

  1. Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
  2. Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
  3. Stosowanie konstrukcji have got (mieć)
  4. Posługiwanie się zwrotem I’m wearing
  5. Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
  6. Przeliczanie w zakresie 10.

Słownictwo wprowadzane:  

T-shirt, trousers, skirt, shoes, socks, dress, old, new

Are you wearing a T-shirt/skirt/…? Yes, I am/ No, I’m not.

run, jump, sit down, stand up, turn around, smile, shake hands

Can you jump? I can’t jump.

chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter hunt, Happy Easter!, basket, sheep,

milk, juice,water, cake, sweets, ice cream

ZABAWY

Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.

I spy…- tematyczne kolorowanki z ukrytymi obrazkami

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

ANGIELSKI Z BILLYM!

MARZEC                      „Skrzaty”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

  1. Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
  2. Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
  3. Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
  4. Przeliczanie w zakresie 5.

Słownictwo wprowadzane:

T-shirt, trousers, skirt, shoes,

I’m wearing…

run, jump, sit down, stand up

Can you jump? Yes, I can

chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter

milk, juice,water, cake, sweets, ice cream

ZABAWY

Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.

ANGIELSKI Z BILLYM

MARZEC        „Ogrodnicy”

Tematyka zabaw z językiem angielskim:

  1. Poznawanie nazw ubrań oraz słówek związanych z Wielkanocą
  2. Utrwalanie nazw słodyczy i napojów oraz częsci ciała
  3. Stosowanie konstrukcji have got (mieć)
  4. Posługiwanie się zwrotem I’m wearing
  5. Poznanie i utrwalanie zwrotów związanych z ruchem
  6. Przeliczanie w zakresie 5.

Słownictwo wprowadzane:  

T-shirt, trousers, skirt, shoes, socks,

Are you wearing a T-shirt/skirt/…? Yes, I am/ No, I’m not.

run, jump, sit down, stand up, turn around,

Can you jump? I can’t jump.

chocolate, egg, bunny, baby chick, Easter hunt, Happy Easter!, basket, sheep,

milk, juice,water, cake, sweets, ice cream

ZABAWY

Easter egg run/ gym/rolling- zabawy ruchowe i zręcznościowe z jajkiem wielkanocnym

Karty pracy- zadania i kolorowanki

I can see something red. Szukamy wokół nas rzeczy w danym kolorze.

Hot or cold. „Ciepło-zimno”

What’s missing?- Zabawy pamięciowe z obrazkami, Co zniknęło? Co zmieniło miejsce? Itp.